Pollastre cruixent amb salsa de iogurt|Pollo crujiente con salsa yogur

Foto Jamie Oliver

Foto Jamie Oliver

Què fem per dinar? I per sopar?
Se’ns acaben les idees oi?

A mi em passa molt! Tot i que m’agrada cuinar reconec que sóc mandrosa a l’hora de pensar receptes. Cuinar implica temps, però hem optat per convertir-ho en una activitat quotidiana divertida i relaxant, enlloc de fer-ho depressa i corrents, com a pur tràmit. Quan arribem a casa del parc o d’on sigui, com que encara és aviat, moltes vegades convido al Roger a entrar a la cuina per donar-me un cop de mà. Hi ha cops que em diu que no però d’altres que sí. Ahir per exemple va ser un bon dia, va tenir molt d’interés i el vaig deixar experimentar!

Ja veureu que és una recepta xula pels peques, perquè ens permet menjar el pollastre d’una manera diferent, sucant els trossets a la salsa de iogurt!

INGREDIENTS

2 petxugues de pollastre
1 ou
Pa ratllat
Menta fresca
1 llimona
1 iogur
Sal i pebre

ELABORACIÓ

Tallar el pollastre a tires, salar-lo, arrebossar-lo amb ou i pa ratllat, i fregir-lo.

recepta pollastre cruixent

IMG_3943

Per fer la salsa, triem les fulles de menta, separant-les de les tiges. Les rentem i tallem a trossets ben petits. Després ratllem la pell de mitja llimona i n’expremem el suc. Barregem la menta i la llimona i hi afegim el iogur. Després salpebrem i ho barregem tot.

FullSizeRender

IMG_3944

salsa iogur

recepta salsa iogurt

receta salsa yogur

FullSizeRender_1 unnamed

El Roger va disfrutar moltíssim ajudant-me a cuinar i sobretot menjant-s’ho! El més divertit va ser quan em va demanar que ell volia fer les fotos… aquí teniu la seva primera instantània!

IMG_3945
Espero que proveu de fer-ho, a nosaltres ens ha agradat! I sobretot us animo que deixar participar els vostres peques a la cuina, després hi ha més feina a netejar però val la pena!


¿Qué hacemos para comer? Y para cenar? Se nos acaban las ideas no? A mí me pasa mucho! Aunque me gusta cocinar reconozco que soy perezosa a la hora de pensar recetas. Cocinar requiere tiempo, pero hemos optado por convertirlo en una actividad cotidiana divertida y relajante, en lugar de hacerlo deprisa y corriendo, como puro trámite. Cuando llegamos a casa del parque o de donde sea, como todavía es pronto, muchas veces invito a Roger a entrar en la cocina a ayudarme. Hay veces que me dice que no pero otras que sí. Ayer por ejemplo fue un buen día, tuvo mucho interés y lo dejé experimentar!

Una receta chula para los peques peques, ya veréis, porque nos permite comer el pollo de una manera diferente, mojando los trocitos en la salsa de yogur.

INGREDIENTES

2 pechugas de pollo
1 huevo
pan rallado
menta fresca
1 limón
1 yogur
Sal y pimienta

ELABORACIÓN

Cortar el pollo en tiras, salarlo, rebozar con huevo y pan rallado, y freírlo.

Para hacer la salsa, elegimos las hojas de menta, separándolas de los tallos. Las lavamos y cortamos en trocitos muy pequeños. Después rallamos la piel de medio limón y exprimimos el jugo. Mezclamos la menta y el limón y añadimos el yogur. Después salpimentamos y lo mezclamos todo.

Roger disfrutó muchísimo ayudándome a cocinar y sobretodo comiéndoselo! Lo más divertido fue cuando me pidió que él quería hacer las fotos … aquí tenéis su primera instantánea!

Espero que intentéis hacerlo, a nosotros nos ha gustado! Y sobretodo os animo a que dejéis participar a vuestros peques en la cocina, luego hay más trabajo para limpiar pero vale la pena!

COMPARTEIX-LO | COMPÁRTELOTweet about this on TwitterShare on FacebookPin on PinterestShare on Google+Share on TumblrEmail this to someone

Vols comentar alguna cosa? | Quieres decirme algo?